Sunday 17 November 2019

BANTAL DAS ABDUL BERKUALITI TINGGI

Das Abdul Global (DAG) merupakan antara jenama bantal terbaik di Malaysia. Mempunyai variasi produk yang meluas dan mempunyai keunikan yang mengikut kesesuaian buat semua. Selain memastikan pelanggan sentiasa bagus, barangan dipasarkan juga dijamin kualiti yang tinggi seperti mempunyai kenikmatan di hotel 7 bintang.

Bantal DAG senang dan mudah untuk dijaga. Tidak perlu bersusah payah atau memerlukan alatan khas, bantal boleh dibasuh dengan menggunakan mesin basuh ataupun boleh dijemur sahaja. Dengan penjagaan yang baik produk boleh bertahan sekurang-kurangnya 2 tahun

DAG adalah jenama muslim yang dipelopori oleh Das Abdul yang merupakan bekas Jurutera Awam dan juga pernah berjawatan sebagai Pengurus Am di sebuah Resort di Kelantan.

Beliau mula tercari-cari peluang bisnes sehingga mendapat idea untuk menjual bantal hotel di ‘car boot sale’.

Bukan mudah untuk beliau bermula dengan meninggalkan zon selesa, dan mengambil keputusan untuk berhenti kerja sebagai Jurutera Awam dan cuba terjun dalam bidang perniagaan bantal di ‘car boot sale’.

Das Abdul Global Sdn. Bhd. Beroperasi di No.3a, Jalan 6/11, Kawasan Perindustrian Bandar Rinching, Bandar Rinching Seksyen 6, 43500 Semenyih, Selangor, Malaysia.

No comments:

Post a Comment